czwartek, 7 sierpnia 2014

Na jakie blogi lubie zagldać?


Hej kochani! ♥
Tak dawno nie byłam na blogu więc muszę to nadrobić. Dzisiaj post o blogach jakie lubię czytać, a właściwie co powinien posiadać by mnie zainteresował. Przedstawię Wam kilka wskazówek jak prowadzić swoją stronę, aby przyciągać czytelników, może komuś się to przyda :)
 
✿Nagłówek
Jest to pierwsza rzecz, która rzuca nam się w oczy po wejściu na bloga. Nie powinien on zawierać w sobie dużo informacji -tylko to  co konieczne (podstawowe informacje).

✿Zdjęcia
Muszą być dobrej jakości , duże i jasne. Wiadomo, nie każdy ma dobry sprzęt fotograficzny (chociaż wiemy ,że zdjęcia lustrzanką bardziej przyciągają uwagę) , to żeby było dobre światło. Źle ogląda się zdjęcia z żółtym tłem.
 

✿Komentarze
Chyba wy tak jak ja, nie lubicie weryfikacji obrazkowej. To strasznie zniechęca do napisania komentarza pod postem i jest chyba najbardziej denerwującą rzeczą na jakimkolwiek blogu. Tak więc STOP-weryfikacji obrazkowej. Można ją wyłączyć w ustawieniach.

✿Tekst
To jest chyba najważniejsze na blogu tekst, najlepiej jeżeli jest koloru czarnego oraz ma nie za dużą czcionkę i wyraźną! Źle się czyta np. różową czcionkę BRADLEY HAND ITC różowego koloru oraz wielkością czcionki 7. To jest straszne również jak i zła interpunkcja (np. kolor rzułty< to jest złe!) Zniechęca automatycznie do czytania posta. Oczywiście źle się czyta posty w którym co chwila są emotikony  (raz na jakiś czas można ale bez przesady).
 ✿Wygląd
Najlepiej jest jeżeli kolory, gadżety są do siebie dopasowane i na miejscach. Lubię blogi ,które mają tło jasnego koloru (ale nie jaskrawego!) , i czarną czcionkę na blogu- wtedy dla mnie się najlepiej czyta.   
✿inne
Nie lubię na blogach na pewno muzyki ,która sama zaczyna lecieć. Oraz gdy ktoś pisze ciągle o tym samym ,dzień w dzień...
 
Myślę, że post was zaciekawił trochę. Dajcie w komentarzach  swoje blogi, chętnie zerknę! :) 

 
 

6 komentarzy:

  1. http://szukajnajlepiejtu.blogspot.com/ :) Dopiero zaczynam ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło się czyta Twoje posty .. :) a może zajrzysz do mnie ? to dopiero początki ;) http://zawszbadzsooba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie się czyta twoje posty:) mam te same "wymagania" co do blogów,
    http://takakatarinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z Tobą w 100% procentach. :)
    Tymczasem zapraszam do mnie, Dopiero zaczynam ;)

    http://walka-o-tron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz rację co do wyglądu bloga zgadzam się w 100% z tobą.
    Zapraszam do mnie:
    http://my-dream-is-love.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń