sobota, 3 maja 2014

LBA

Hej :)
Dzisiaj zostałam nominowania do  Liebster Blog Award (LBA). Poniżej poniżej przedstawię zasady gry oraz odpowiedzi na pytania.
Zasady gry:
Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za ,,dobrze wykonaną robotę''. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 24 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 3 osoby (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 24 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.
Otrzymane pytania:
1.Co lubisz robić w wolnym czasie?
W wolnym czasie włączam tableta :)
2. Jest ktoś, kto Cię inspiruje?
Nie :D
3. Ile czasu średnio zajmuje Ci pisanie notki?
Około godzinki.
4. Ulubione perfumy?
Prawie wszystkie lubię :)
5. Ulubione sklepy odzieżowe?
Hause.
6. Jakiej muzyki słuchasz?
A nawet nie wiem, słucham tej która wpadnie mi w ucho :)
7. Ile czasu prowadzisz bloga?
Od niedawna, w kwietniu zaczęłam.
8. Co lubisz robić w wakacje?
Spotykać się z przyjaciółmi, chodzić na plażę i jeszcze wiele, więcej ;)
9. Jaka jest twoja pasja?
Chyba sport.
10. Masz jakiś talent?
Nawet nie wiem :)
11. Czym się interesujesz?
Interesuje się pływaniem.
12. Jaki jest twoj ulubiony przedmiot szkolny?
Nie mam haha
13. Ulubiony gatunek filmowy?
Komedie, horrory.
14. Masz kogoś bliskiego?
Mam, mam :)
15. Jaki masz styl?
Nie wiem sama.

16. Jakie blogi lubisz czytać?
No te które mnie interesują :)
17. Na czyj koncert z chęcią byś poszła?
A w sumie sama nie wiem.
18. Jaki masz telefon? 
Sony xperia z1
19. Masz jakieś zwierzę? 
Królika i rybki.
20. Kim chcesz zostać w przyszłości!
W przyszłości chcę być farmaceutką.
21. O czym marzysz?
O wielu, wielu rzeczach.
22. Ulubiony serial?
Rodzinka.pl :D
23. Ulubiona pora roku?
Lato bo wakacje :DD
24. Kupujesz ubrania przez internet?
Czasami mi się zdarza :)

Pytania dla  nominowanych przeze mnie:
1.Dlaczego postanowiłaś pisać bloga?
2.Od ilu miesięcy go prowadzisz?
3.Co lubisz robić w wolnym czasie?

4. Shake czy Coca-Cola?

5. Wolisz pizzę czy frytki?
6. Masz zwierzątko domowe?
7. Ulubiony kolor?
8. Jaki masz telefon?
9. Na czyj koncert chętnie byś poszła?
10. Najlepszy film jaki widziałaś w poprzednim roku?
11. Twój ulubiony aktor?
12. Ulubiony blog?
13. Na co zwracasz szczególną uwagę na innych blogach?
14. Ulubiony przedmiot w szkole?
15. Co najbardziej lubisz w wakacjach?
16. Kim chcesz zostać w przyszłości?
17. Hobby?
18. Lubisz podróżować?
19. Jakiej muzyki słuchasz?
20. Masz rodzeństwo?
21. Ulubiony zespół?
22. Lubisz pić kakao?
23. Ulubiony napój?
24. Ulubiony serial?

Nominuję:


http://czerwonapoczwarka.blogspot.com/

http://doominika-doominika.blogspot.com/



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz