sobota, 19 kwietnia 2014

Fakty o mnie :)

hejka

Mam na imię Kasia, mam 14 lat. To jest mój pierwszy post. Dzisiaj koleżanka podsunęła mi pomysł na zrobienie bloga. W dzisiejszym poście podam fakty o mnie :) a więc:

*Mam 154 wzrostu.
*Jestem leniuchem :)
*Nosze okulary.
*Uwielbiam komedie i horrory :D
*Kocham gofry <3
*Bawić się tylko z disko :D
*Lubie pieski.
*Mam królika o imieniu Duduś :)
*Mam dwójkę rodzeństwa!



*Chodzę do klasy sportowej.
*Nie lubię 1D, Dawida Kwiatkowskiego i Bibera :)
*Niedowiduję!
*Jestem cipsomaniakiem a najbardziej lubie cipsy krancipsy :))
*Nie lubię oliwek!
*Nie lubie ludzi którzy obgadują.
*Jestem otwarta na nowe znajomości :)
*Lubię arbuzy.
*Ulubiony film to chyba lol <3
*Mam conversy :D
*Mam 351264376 rybek :((
*Nie lubię znaku "XD"
*Mieszkam na półwyspie hahah
*Miałam kiedyś długie włosy ale ścięłam.
*Lubie chyba wszystkie kolory :D
*Lubie śpiewać hhhahha

To chyba wszytsko co teraz wymyśliłam, myśle że się podobało :)

3 komentarze:

  1. Fajnie :)
    Po jedenastej gwiazdce stwierdziłam, że polubię twojego bloga :P
    Zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń